QUAN ELS ALUMNES VEUEN AMOR DE PARE EN EL MESTRE I DILIGÈNCIA EN EL SEU APROFITAMENT, VÉNEN DE GUST A L'ESCOLA.
JOSEP DE CALASSANÇ, 1633

dijous, 8 de novembre del 2012

WISC-IV


A LA UNIVERSITAT HAVIA SENTIT A PARLAR D'AQUEST TIPUS DE PROBES PERÒ  MAI  HAVIA TINGUT L'OPORTUNITAT DE VEUREU EN PRIMERA PERSONA, ÉS MÉS VEURE COM ES DUEN A TERME.

Un consell o recomenació que donc a les famílies és que realitzi les proves una persona que conegui el nen, que tingui contacte amb els pares o tutor, que sàpiga una miqueta de l'alumne.

  •   Els RESULTATS guien la planificació del tractament i per prendre decisions d’orientació en els camps clínics i educatius i poder proporcionar informació per l’avaluació neuropsicològica o per investigació.
  •    La associació americana de retràs mental (2002) defineix el retràs mental com una discapacitat originada abans dels 18 anys. Existència de limitacions significatives tant en la capacitat intel3lectual com en la conducta adaptativa, sigui en aspectes conceptuals, socials o de tipus pràctic.
  • Ha de ser aplicat per professionals amb formació i experiència (avaluació de nens, llengua, àmbit cultural, situació clínica, nivell educatiu semblant als nens que es pretén avaluar). Psicòleg, psicopedagog o titulats ben formats en avaluació psicològica.
Seguiré informant del cas i de les proves.