El cas del meu projecte fa referència a una nena que des de p3 que està al centre. Amb aquest recull d'informació podrem veure que sempre ha presentat dificultats, però que ella mateixa ha anat creant els seus propis recursos per seguir tirant endavant. en l'actualitat està cursant 2n ESO.
P3:
05/06/03 Oberta i carinyosa. Accepta i s’adapta a les normes
P4:
16/02/04 A casa transgredeix
les normes. Se l’ha de marcar.
19/04/04: Logopeda del centre
deriva a un centre extern per tal de fer un treball més específic.
18/05/04: Desafia amb la mirada,
xerraire. Pendent reunió amb la logopeda externa
INFORME LOGOPÈDIC DEL CENTRE EDUCATIU (P4)
1r Primària
INFORME SEGUIMENT LOGOPEDA DEL
CENTRE EDUCATIU (1r PRIMÀRIA)
2n Primària
17/10/06: logopeda del centre
va donar exercicis logopedics per treballar a casa amb els pares, P5.
comprensió??
15/05/07: Ulleres, comprensió
fluixeta.
3r Primària
INFORME NEUROPSICOLOGIC EXTERN
AL CENTRE (15-01-08)
09/10/07:Recomanada per
exploració optometrica.
03/03/08: Es donarà l’alta del
reforç, bona evolució.
15/05/08: Li ha costa
l’organització. Molt bona evolució.
INFORME DE REFORÇ DEL CENTRE
EDUCATIU (3è PRIMÀRIA)
4rt Primària
1/10/08: Justa, reforç.
07/05/09: pares preocupats
perquè no treu excel·lents. (exigents)
És nena de bé o notable.
Ha millorat. Treballadora
INFORME DE REFORÇ DEL CENTRE
EDUCATIU (4rt PRIMÀRIA)
5è Primària
19/10/09: Immadura es deixa
portar
Reforç cátala
INFORME DE REFORÇ DEL CENTRE
EDUCATIU (5è PRIMÀRIA)
6è Primària
03/03/2011:Passar-li prova
capacitats?
Arrenca malament i va fent.
A inici de curs li costa molt
començar, però quan se situa comença a fer-ho bé i quan acaba, acaba molt
cansada. Ara sembla que està bé, ha millorat en general, vetllar per com anirà
el 3r trimestre.
15/06/2011: Ha millorat una
mica respecte el trimestre pasta.
Molt justeta. Molt saturada
d’horaris, més organitzada aquest trimestre.
RESÚM REUNIÓ D’AVALUACIÓ (6è
PRIMÀRIA)
1r ESO:
Bona adaptació al centre. Anem
fent
2n ESO: 18-12-12
S’esforça molt i no es veu
reflexat. Dedica moltes hores a l’estudi
És esportista, nadadora, cada dia va a entrenar, també va
a una acadèmia a fer Anglés. Hi ha dies que es lleva a les cinc del matí.
DERIVACIÓ A L’EQUIP
PSICOPEDAGÒGIC DEL CENTRE EDUCATIU
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada