QUAN ELS ALUMNES VEUEN AMOR DE PARE EN EL MESTRE I DILIGÈNCIA EN EL SEU APROFITAMENT, VÉNEN DE GUST A L'ESCOLA.
JOSEP DE CALASSANÇ, 1633

PROJECTE, PLA D'ACTUACIÓ


6. PLA D’ACTUACIÓ:
            6.1 signes d’alerta:
                         Analitzar com es fan les derivacions, si hi ha altres vies
                         Com s’enregistren les dades?
                         Elaborar un document
                         Signes d’alerta del cas
            6.2 Passar proves:
                         Conèixer les proves que es passaran
                         Perquè aquestes i no unes altres
                         Quina informació ens proporcionarà
                         Es podrien utilitzar altres proves?
                         Analitza les proves del cas
            6.3 Diagnòstic diferencial (extern al centre)
Informe de valoració amb el treball fet fins al moment i els resultats    obtinguts, dissenyar passos a seguir
Analitzar diagnòstic diferencial
Orientar als mestres
            6.4 Treball amb l’alumne:
                        Analitzar els materials del grup
                        Fer adaptacions
                        Elaborar protocols