QUAN ELS ALUMNES VEUEN AMOR DE PARE EN EL MESTRE I DILIGÈNCIA EN EL SEU APROFITAMENT, VÉNEN DE GUST A L'ESCOLA.
JOSEP DE CALASSANÇ, 1633

FULL DE DERIVACIÓ



FULL DE DERIVACIÓ

NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE/A:   _________________________
EDAT:    _______________    CURS:__________________________
TUTOR: ____________________ DATA: _______________________

Motiu de la derivació?




Aspectes que et preocupen:
PEDAGÒGICS
PSICOLÒGICS
o       Manca d’atenció i concentració
o       Lectura: Velocitat
                   Comprensió
                   Errors
                   Entonació i ritme
o       Expressió escrita
o       Ortografia
o       Memòria
o       Hàbits de treball
o       Hàbits d’estudi
o       Raonament
o       Altres:

o       Conducta
o       Trets de personalitat
o       Estat d´ànim
o       Angoixa o preocupació excessiva
o       Relació amb els companys
o       Relació amb els adults
o       Habilitats socials
o       Aspectes familiars
o       Aspectes mèdics
o       Trastorns de la conducta alimentària
o       Consum de substàncies
o       Problemes d’acceptació personal
o       Altres:

Has mantingut alguna entrevista amb els pares? Aspectes que vulguis destacar (consciència del problema, actitud dels pares, ...)



Informes mèdics, psicològics, pedagògics, ...



Aspectes positius que has intentat reforçar



Els pares saben que serà atès pel departament d’orientació?



Comentaris: _______________________________________________