FASE 1 : Signes d’alerta
DATA:
5,6, 8 març
HORES:
8h
|
Objectius:
Identificar i enregistrar els signes d’alerta
Destinataris/Àrees:
Claustre de professors i equip psicològic
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
1. Analitzar com es fan les derivacions, si hi ha altres vies, com
s’enregistren
2. Explicar al claustre de docents els signes d’alerta de la dislèxia i
tda/h i com treballar amb aquest alumnat a l’aula.
3. Signes d’alerta del nostre cas i anàlisi de l’històric de l’alumne
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
1. Trobada amb el claustre de professors per fer una petita explicació
dislèxia tda/h
2. Anàlisis del document que fan servir per enregistrar els signes
d’alerta
3. Analitzar els signes d’alerta que presenta l’alumne.
4. Observació de l’alumne
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1. Importància i motivació que dóna el claustre a treballar aquests
aspectes.
2. Valorar les dificultats de l’alumne
|
FASE 2 : Passar proves
DATA: 10, 15, 20, 22 març 3, 5, 10, 12, 16, 17 i 19 Abril
HORES: 27h
|
Objectius:
Identificar les dificultats de l’alumne
Destinataris/Àrees:
Alumne/psicopedagog
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
1. Conèixer les proves que s’utilitzaran, perquè aquestes i no unes
altres?
2. Passar les proves necessàries (Escala d’intel·ligència de Wechler, PRO
ESC, PROLEC-SE,...)
3. Analitzar els resultats obtinguts
4. Elaborar un informe de valoració de la feina feta fins al moment
5. Fer entrevista amb la família per tal d’explicar els resultats
6. Informe de comparació de WISC (8 anys i 13 anys)
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
1. Observació de l’alumne a l’hora de treballar de forma individual, i
observació a l’aula.
2. Qüestionaris necessaris (proves)
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1. Anàlisi dels resultats obtinguts fins el moment
2. Les dificultats de l’alumne
|
|
FASE 3 : Treball
amb l’alumne
DATA: 22, 23, 24, 26 Abril 3,
8, 10,14, 15, 16,17, 22, 24 maig
HORES: 35h
|
Objectius:
Treballar amb l’alumne per ajudar a millorar petits aspectes
Orientar als professors per
poder ajudar-lo.
Destinataris/Àrees:
Professors / Alumne
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
1.
Elaborar un
protocol, un pla individualitzat...
2.
Activitats per
millorar la part lectora i l’escriptura
3.
Adaptar
materials, exàmens, continguts...
4. Treballar la organització i l’ordre. (carpeta, agenda, armariet...)
5. Analitzar els materials del grup
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
1.
Observacions en
gran grup i de forma individual.
2. Resultats obtinguts en els exàmens i en les activitats que es van
realitzant
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1.
Valorar si hi
ha agut millora, quina visió té l’alumne.
2. Valorar els resultats obtinguts fins el moment.
|
COMENÇA EL DIA AMB UN SOMRIURE I VEURÀS QUE DIVERTIT ÉS ANAR PELS LLOCS DESENTONANT AMB TOT EL MÓN. MAFALDA
Pàgines
QUAN ELS ALUMNES VEUEN AMOR DE PARE EN EL MESTRE I DILIGÈNCIA EN EL SEU APROFITAMENT, VÉNEN DE GUST A L'ESCOLA.
JOSEP DE CALASSANÇ, 1633
JOSEP DE CALASSANÇ, 1633
diumenge, 26 de maig del 2013
REORIENTACIÓ MEMÒRIA
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada