Qüestionari per prendre consciència de l'escriptura.
Escola Pia Sant Anna, MataróEquip psicopedagogic, Secundària
EXPRESSIÓ ESCRITA A L’ESO
|
QÜESTIONARI 1
|
El procés d’expressió escrita
A classe:
|
Molt sovint
|
Sovint
|
Alguna vegada
|
Gairebé mai
|
1.
Quan escric un text tinc en
compte què vull explicar i a qui va dirigit el text.
|
||||
2.
Abans de redactar un text el
planifico: penso quin tipus de text escriuré, la seva estructura, a qui va
dirigit i penso què vull escriure. (Pluja d’idees).
|
||||
3.
Faig un esborrany abans de
realitzar el text definitiu.
|
||||
4.
Faig una revisió formal
(ortografia, presentació, etc.) i de contingut abans de donar-lo per acabat.
|
||||
5.
Tinc present el model que se
m’ha passat a classe, abans d’elaborar el meu text.
|
||||
6.
Tinc clara la tipologia
textual del meu text: narratiu, argumentatiu, descriptiu, explicatiu...
|
||||
7.
Sóc conscient del registre que
utilitzo en el meu text: culte, estàndard, col·loquial, vulgar...
|
||||
8.
Passo el meu text pel
corrector abans de presentar-lo a la professora.
|
||||
9.
En fixo en els aspectes
formals del meu escrit: marges, tipografia, espaiat...
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada