QUAN ELS ALUMNES VEUEN AMOR DE PARE EN EL MESTRE I DILIGÈNCIA EN EL SEU APROFITAMENT, VÉNEN DE GUST A L'ESCOLA.
JOSEP DE CALASSANÇ, 1633

dimarts, 9 d’abril del 2013

HISTÒRIA


P3: 
05/06/03 Oberta i carinyosa. Acepta i s’adapta a les normes
P4:
16/02/04 A casa transgredeix les normes. Se l’ha de marcar.
19/04/04: Logopeda del centre deriva a un centre extern per tal de fer un treball més específic.
18/05/04: Desafia amb la mirada, xerraire. Pendent reunió amb la logopeda externa

2n Primària
17/10/06: logopeda del centre va donar exercicis logopedics per treballar a casa amb els pares, P5. comprensió??
15/05/07: Ulleres, comprensió fluixeta.
3r Primària
09/10/07:Recomanada per exploració optometrica.
03/03/08: Es donarà l’alta del reforç, bona evolució.
15/05/08: Li ha costa l’organització. Molt bona evolució.
4rt Primària
1/10/08: Justa, reforç.
07/05/09: pares preocupats perquè no treu excel·lents. (exigents)
És nena de bé o notable.
Ha millorat. Treballadora
5è Primària
19/10/09: Immadura es deixa portar
Reforç cátala
6è Primària
03/03/2011:Passar-li prova capacitats?
Arrenca malament i va fent.
A inici de curs li costa molt començar, però quan se situa comença a fer-ho bé i quan acaba, acaba molt cansada. Ara sembla que està bé, ha millorat en general, vetllar per com anirà el 3r trimestre.
15/06/2011: Ha millorat una mica respecte el trimestre pasta.
Molt justeta. Molt saturada d’horaris, més organitzada aquest trimestre.